دانلود بازی Mind Path to Thalamus برای PC

درباره سایت



    به وبلاگ من خوش آمدید

عضویت سریع



نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

ورود اعضاي سایت



نام کاربری
رمز عبور

امار سایت



  • افراد آنلاین : 1
  • بازديدهای امروز : 10
  • بازديدهای ديروز : 13
  • ورودی امروز گوگل : 1
  • ورودی گوگل دیروز : 1
  • بازديدهای این هفته : 10
  • بازدید این ماه : 1242
  • بازدید سال : 10508
  • كل بازديدها : 161879
  • 18.216.32.116
  • كل کاربران : 7
  • كل مطالب : 233
  • كل نظرات : 1
  • امروز :

نظر سنجی



    نظرتان درمورد سایت ما چیست؟

تازه های سایت



پربازدیدترین ها



اسکریپتهای اختصاصی



    1

عنوان Mind Path to Thalamus یک بازی پازل اول شخص است با سبکی جدید و خلاقانه در محیط های با طراحی عالی می باشد. پازل های بازی بر اساس تغییر آب و هوا ، چرخش روز و شب ، باران ، مه و سفر در بین فصول طراحی شده اند و به راحتی می توانید آنها را تغییر دهید . شخصیت اصلی داستان مردی است که در حالت بیهوشی و کما ، در ذهن خود گیر کرده است ، تنها راه نجات او از این وضعیت حل پازل های بازی است . در این بین از محل های مختلفی مانند جنگل های فانتزی ، غارهای تاریک ، جهانی متشکل از آب و یخ دیدن خواهید کرد که هریک به گونه ای احساسات او را بازگو می کنند .

Mind Path to Thalamus-CODEX

 

Mind Path to Thalamus PC دانلود بازی Mind Path to Thalamus برای PC

 




ادامه مطلب نظر ()
1571
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:12

با حمله ی هوایی سرزمین بزرگ Pangea را فتح کنید! با شورش ناجوانمردانه ی دزدان دریایی مقابله کنید. در این بازی مبارزه ی تیمی و تاکتیکی با استراتژی و گیم پلی جذاب در آمیخته اند تا تجربه ای هیجان انگیز را به بازیکنان ارائه کنند. ماموریت های استراتژیک بزرگ با به کارگیری منابع، تکنولوژی و مدیریت جمعیت، ۲۰ میدان نبرد مختلف، ۵ محیط مختلف با قابلیت ویرایش، ۴ موقعیت آب و هوایی مختلف با تاثیر بر دید بازیکن و مراحل سطوح چندگانه از ویژگی های این بازی متفاوت هستند.

 

Airship Dragoon PC دانلود بازی کم حجم Airship Dragoon v1.4.8




ادامه مطلب نظر ()
808
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:11

یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین بازی های ماجراجویی در تاریخ بازی های رایانه ای می باشد. این بازی از سری بازی هایی می باشد که برای کنسول های میکرو، سگا، نینتندو ۶۴ عرضه شده است و در این نسخه نیز همان حال و هوای سری های پیشین نگاه داشته شده و موسیقی متن گذشته نیز یادآور آن می تواند باشد. به نقش خود به عنوان هسته ی راهبری اعتماد کنید و همراه سایر دوستان خود به قلعه ای که زندگی در آن جریان دارد بروید تا بتوانید بر شیطانی که در آن جا حاکم است پیروز شوید. حال پس از گذشت ۳۰ سال از نسخه اول این بازی که ریلیز شده است، دوباره سازندگان بازی دست به کار شده اند و تمامی صحنه های بازی را دوباره طراحی کرده اند تا گرافیکی مطلوب و درخور بازی های امروزی را داشته باشد.

Shadowgate 2014 PC-Repack-R.G.Mechanics

 

Shadowgate pc cover دانلود بازی Shadowgate 2014 برای PC

 




ادامه مطلب نظر ()
892
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:10

تراژدی نویسنده ی معروف، دانا کرینگ استون را در بر گرفته است! وی در حالی که می خواهد سفری به رومانی برای جشن امضای کتابش داشته باشد، در تپه ای سرد گیر افتاده و در یک قلعه ی قدیمی اسیر شده است. راه های پنهان را در این قلعه ی کهنه پیدا کنید که این راه ها در دیوارهای قلعه قرار دارند تا بتوانید آزاد شوید و از دست ارواحی که قصد زندانی کردن شما را دارند رهایی یابید. سرنخ هایی را که در سیاه چاله های خاک اندود دفن شده پیدا کنید و ماجرای بیرحمانه ی نبرد بین عشق و خیانت را برملا سازید.

Death and Betrayal in Romania A Dana Knightstone Novel Collectors Edition v1.0 PC-TE

 

Death and Betrayal in Romania cover دانلود بازی Death and Betrayal in Romania برای PC

 




ادامه مطلب نظر ()
795
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:9

بازی کف پوش چوبی (به انگلیسی: Wooden Floor) یک بازی ترسناک می باشد که در خانه ای قدیمی اتفاق می افتد. رفتار خانه خیلی معمولی به نظر می رسد اما بعد از گذشت مدتی کوتاه از بازی، متوجه می شوید که شرایط اتاق های خانه تغییر می کند! مثلا اگر شما دری از درهای خانه را از پشت ببندید، ناگهان تمامی کمدهای آن اتاق به مکانی که معلوم نیست منتقل می شوند! در این خانه شما نمی توانید وقایع آن را پیش بینی کنید و باید راهی را برای رها شدن از کابوس هایی که در این خانه به اتفاق می افتد را کشف کنید! تنها چیزی که در این خانه اتفاق می افتد، وابسته به حرکات پاهای شما می باشد.

Wooden Floor PC-FASiSO

 

Wooden Floor pc cover دانلود بازی Wooden Floor برای PC




ادامه مطلب نظر ()
1139
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:8

عنوانی جدیدی در سبک بازی های شی مخفی (Hidden Object) می باشد که با تازگی منتشر شده است . دوستتان به شما کتابخانه ای را نشان می دهد که کتاب های قدیمی زیادی را در خود جای داده است و همین موضوع باعث کنجکاوی شما در مورد این کتاب ها می شود . زمانی که شما صفحات کتابی را بازمی کنید و شروع به خواندن آن می کنید ، یکی از شخصیت های کتاب از شما برای کمک خواهش می کند! برای اولین بار شما به مقر پادشاهی جادویی او منتقل می شوید ، جایی که یک هیولا در پی تخریب پادشاهی است . به پادشاه کمک کنید تا از زنجیر آزاد شود و با قلم جادویی داستان کتاب را دوباره بنویسید تا سرزمین Eldor از خطر در امان باشد .

 

Forgotten Books دانلود بازی فکری کتاب های فراموش شده Forgotten Books: The Enchanted Crown




ادامه مطلب نظر ()
1136
تاریخ : جمعه 21 شهريور 1393 زمان : 22:3

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین نظرات



    حسین - تو چیکار کردی بازدیدت اینفدر شده - 1393/6/21

خبرنامه






دانلود اهنگ جدید